• 2_HD_WarmingUpToernooi_2024_Web_Streamer_v1.png
  • 2_slide-10.png
  • 3_HS1_banner.png
  • 4_banner_opening_2024.png
  • 5_HD_Hemelvaartstoernooi_2024_Web_Streamer_966x123px_v1.png
  • 5_slide2016.png
  • 6_slide-6.png

jantjebetonWij zijn als vereniging weer benaderd door Jantje Beton of we van 5 t/m 10 maart willen collecteren voor hun organisatie. Meer informatie over Jantje Beton zelf vindt je op http://www.jantjebeton.nl/.

Het mooie van deze collecte is dat van al het geld wat wij als vereniging ophalen, de helft hiervan in de spaarpot van onze vereniging gaat. De vereniging kan dit geld hard gebruiken en dat heeft alles te maken met de bezuinigingen van de gemeente op de subsidies en het nieuwe sportcomplex wat we in 2013 gaan betreden, de uitleg over dit alles is te horen tijdens de ALV op 31 januari 2012.


Om de contributies van de spelende leden niet de pan uit te laten rijzen, zullen wij vanuit de activiteitencommissie activiteiten proberen te organiseren die bijdrage kunnen leveren aan de vulling van de spaarpot van de Houten Dragons waaruit we dingen kunnen bekostigen, voornamelijk voor het nieuwe complex. Collecteren voor Jantje Beton is 1 van deze activiteiten.

Er is alleen 1 maar; er moet nog een collectecoördinator voor Houten gevonden worden!! Wat houdt deze functie in:
De coördinator is de plaatselijke spil van de organisatie en zorgt voor:

  • bestellen van collectematerialen bij Jantje Beton en het uitdelen ervan aan de collecterende jeugdorganisaties;
  • verzorgen van collectebussen en (stempels op) legitimatiekaarten;
  • maken van een wijkindeling, zodat de collectanten niet bij elkaar in dezelfde straat collecteren;
  • verzorgen van plaatselijke publiciteit ter aankondiging van de collecte (bv. het persbericht in de regio versturen en vlaggen en affiches ophangen);
  • zorgdragen voor financiële afwikkeling van de collecte;

Wij hopen dat er iemand binnen onze vereniging is die deze taak wil oppakken. Naast onze vereniging zullen er waarschijnlijk nog 2 andere verenigingen in Houten meedoen. Deze oproep is ook bij de andere verenigingen uit gezet. We willen dit jaar weer met alle jeugdteams gaan collecteren!! Ieder groepje moet voorzien worden van 1 volwassene. Vandaar dat wij een verzoek doen aan de contactpersonen van de seniorenteams om een oproep te doen binnen hun team voor het collecteren en ons 5 namen door te geven wie er als begeleider gaat meelopen met de jeugdteams.

Tevens willen we ook een beroep doen op de ouders om zich zoveel mogelijk op te geven om ook mee te lopen. Geef ook gelijk aan welke dag je niet kan. We lopen zoveel mogelijk op de trainingsavonden, tijdens de training of op zaterdag na of voor de training van de jeugdteams. Het is wel allemaal onder voorbehoud want als er geen regiocoördinator voor Houten gevonden wordt dan gaat de collecte niet door en zullen we ook geen extra inkomsten hebben!! Dat zou jammer zijn want we kunnen als vereniging het geld goed gebruiken.

Laat ons uiterlijk 31 januari 2012 weten via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. wie er zin en tijd heeft om te collecteren en wie er de regio coördinator van Houten wil worden voor dit jaar!!

Bij de seniorenteams is het verplicht om minimaal 5 begeleiders te leveren!! Bij de dames wordt het wat lastig omdat ze maar uit 5 of 6 leden bestaan, voor hen geldt dan minimaal 3.


Sportieve groet,

Nicole de Rooy en Karin Visscher

activiteitencommissie